Načini dostave

Nakon što uplata po ponudi/predračunu (ili uplata kreditnom karticom) bude evidentirana na našem transakcijskom računu (ili nam dostavite dokaz o uplati), kupljena roba priprema se za isporuku.

Požgaj Promet d.o.o. obvezuje se u roku koji je naznačen na ponudi po kojoj ste izvršili plaćanje, isporučiti na dostavu sve naručene i plaćene proizvode.

Ukoliko Požgaj Prometu d.o.o iz nekog razloga nije u mogućnosti dostaviti sve naručene proizvode, pravovremeno će kontaktirati Kupca i ovisno o njegovoj želji dogovoriti produženi rok isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje narudžbe.

Od situacije nemogućnosti isporuke nekog od naručenih i plaćenih proizvoda, Kupac je u potpunosti zaštićen budući da se ponuda koja se dostavlja Kupcu i po kojoj se vrši plaćanje izrađuje nakon provjere raspoloživosti proizvoda, koji se potom rezervira na skladištu Prodavatelja. U slučaju da zbog nepredviđenih razloga (više sile ili slično) Prodavatelj ne bude u mogućnosti isporučiti plaćene proizvode, Požgaj Promet d.o.o. se obvezuje Kupcu izvršiti povrat uplaćenih sredstava u roku 2 radna dana.

Dostava se obavlja svakim radnim danom te se kupljena roba na željenu adresu za područje Hrvatske  izvršava u roku 2-3 radna dana (dostava na otoke koji nisu mostom povezani s kopnom vrši 2-3 puta tjedno). Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već samo do ulaza u zgradu.

Troškovi dostave kupljenih proizvoda na željenu adresu ovise o transportnoj težini proizvoda.
Dostava se vrši na području cijele Hrvatske.

U slučaju glomaznosti i vanstandardnih dimenzija pošiljke, zadržavamo pravo povećanja cijena transporta sukladno cjeniku prijevoznika. U slučaju navedenog uvećanja cijene dostave, ukupni trošak dostave na adresu kupca biti će jasno iskazan na ponudi koju ćemo Vam dostaviti temeljem Vašeg upita.

Dostava proizvoda obavlja se vlastitim dostavnim vozilima tvrtke Požgaj Promet d.o.o. ili putem logističkih tvrtki LAGERMAX AED d.o.o., Overseas Express i GLS d.o.o.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U suprotnom, naknadne se reklamacije neće moći uvažiti.

Ukoliko prilikom kupovine, kao način preuzimanja kupljene robe, kupac odabere osobno preuzimanje robe na adresi prodavatelja, troškovi dostave se ne zaračunavaju.